Praktykując Jogę Asztanga czy inny Styl Yogi Yang dobrze jest ją zrównoważyć energią księżycowa Yin. Taniec smoka i połączenie YinYasy to sekwencje zaprojektowane aby łagodzić bóle szczególnie w dolnej linii kręgosłupa. Seria niekonwencjonalnych asan wydłuża kręgosłup w dwóch kierunkach. Podczas praktyki pielęgnujemy i podkreślamy naturalne krzywizny kręgosłupa nie zapominając o wariancie tylnego pochylenia miednicy. Subtelne wygięcia do tyłu angażują i rozluźniają mięśnie brzucha. Mikroskręty budowane są na płaszczyźnie strzałkowej kręgosłupa, co wspomaga produkcję mazi stawowej i amortyzację kręgów. Na warsztacie będziemy praktykować kompleksowy zestaw asan przełamując ukierunkowaną rutynę, sztywną konstrukcję na rzec inspirujących postaw i vinyas. Kolejna odsłona Dragon Dance. Szkielet tej Vinyasy jest praktycznie taki sam ale w zależności od dnia, i nastroju można go modyfikować do własnych potrzeb. Za każdym razem sekwencja wygląda trochę inaczej, aby móc ją dostosować do poziomu i energii uczestników. Dragon Dance czas głębokiego rozgrzania ciała, które przygotowuje ciało do pogłębionej praktyki wygięć do tyłu.

Co robi Yin Yoga?
Intencją stworzenia Yin Yogi było osiągnięcie ćwiczeń, które pomogą w budowaniu wytrzymałości połączeń energetycznych, zwanych meridianami.
Yin elementy w naszym ciele to więzadła, ścięgna, powieź, ale również kości. Kiedy praktykujemy Yin skupiamy się na pracy meridianów, jak również stawów i powięzi.
Pozycje Yin można robić w oderwaniu od całości, ale prawdziwe ich działanie odczujesz gdy budowane są na bazie całość. Każda pozycja trwa od 5 do 8 minut, aby płynnie przejść do kolejnego wariantu. Przeplatane kontr-przejściami zrównoważą siły płynące w ciele. W trakcie warsztatu poznasz, różne warianty ustawień ciała, dla początkujących osób, i dla tych, którzy chcą pracować na taśmach powięziowych.

BLOK 1. 9.30 – 11.00
Yi Jin Jing, 12 pozycji na trening powięzi. Oczyszczenie ścieżki Qi (meridiany i koncepcja Mo, membrany). Dynamiczna Relaksacja Daoistyczna, od lodu przez wodę do powietrza. Daoyin & Qi Gong ćwiczenia. Dragon Dance.
Przerwa 11.00 – 11.30

BLOK 2. 11.30 – 13.00
Praktyka głównych pozycji Yin Yogi wraz z zaznajomieniem się z ich wariantami.
17 Przejść pomiędzy pozycjami. Przejścia pomiędzy Yang a Yin Yogą.
Praktyka dla osób z bardzo sztywnym ciałem i licznymi kontuzjami.
Sekwencja otwierająca biodra i klatkę piersiową.
Przygotowanie do Urdha Dhanurasana.
Doskonalenie oddechu ciała. Sześć uzdrawiających dźwięków.

Renia z wykształcenia filozof, z powołania artystka, z przekonania nauczycielka jogi.
Jej fascynacja Asztanga Jogą, masażem tajskim i filozofią wschodu to wypadkowa wcześniejszych zainteresowań. Stara się podążać za maksymą: aby móc pomagać innym musisz najpierw potrafić pomóc samemu sobie. Inspiruje swoich studentów zarówno na macie i poza nią by dzielili się radością dawania tego, co samej udało się jej przepracować. Thai Yoga wpłynęła i odmieniła jej praktykę jogi oraz pogłębiła wdzięczność wobec unikalnego wyzwania jakim nauczanie innych. Pełna sił i inspiracji postanowiła się tym podzielić. Niech to będzie również Twoje!

Można ją znaleźć na stronie www.reniayoga.com
lub fun page https://www.facebook.com/reniayogacom/

zapisy: Anna Golatowska-Polańska tel. 600 475 641